Rayuan Gentho (seri 6)

Dadio pacarku. Percayalah aku janji ra bakal lirak-lirik liyane kok, kesuwen, langsung tak tubruk ja.

Dik, dari hari ke hari ki sliramu tambah ayu, opo meneh nek pas mati lampu.

Sungguh teduh tatapan matamu, bagaikan tendo mantenan.  

Aku pengen dadi duit, ben iso dikorupsi karo atimu.

Menatap wajahmu bagaikan menikmati panorama senja, tapi sing wes mepet surup. Mbleret & semu2 peteng.  

Bapakmu mesti juragan londri, ketoro kringetmu mambu kumbahan ra garing.

Aku pengen dadi sikil, ben iso gringgingen neng atimu.  

Hatiku hanya untuk dirimu seorang, tetapi napsuku tidak. *eh

Dadio pacarku, aku bakal selalu tulus, ora tau perhitungan. Langsung wae nota tagihan.  

Bapakmu mesti juragan glepung, ketoro Make Up mu kandel banget.

Semakin aku mencintaimu, semakin dalam rongga dompetku. *jatuhmiskin  

Umpomo aku langit, sliramu bintange. Umpomo aku pangeran, sliramu sing tukang makani jaran.

Nek koe ibarat gawang, aku bakal dadi bek untuk melindungimu. Tapi sekali2 gol bunuh diri oleh ra?  

Percayalah, aku dilahirkan untuk mencintaimu. Tapi aku dibesarkan untuk mbribik mbakyumu.

Aku rindu setengah mati kepadamu, setengahnya lagi buat selingkuhan.  

Nek aku lagi mules, cukup nyawang koe ki mesti langsung ilang mulesku. Lha wong aku njuk kecirit.

Aku kangen koe. Kangen koe sepaket karo dompetmu, ha nek mung kangen koe tok yo ngopo, ngelih no. *eh  

Dalamnya lautan, dapat diukur. Dalamnya hatimu, siapa peduli?! *eh

image: google

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...