YouTube Channel gojekGentho and The First Video

Halo tho, nggaya banget yo iki judule nganggo boso Inggris hahaha, mbuh bener mbuh ora kui tulisane tapi pokoke maksudku ngono kui, koe mesti paham laaah. Ok langsung silahkan disimak wae cerita critone...

Seiring berkembangnya tekhnologi, dan seiring menjamurnya para mahasiswa tingkat akhir yang galau kelulusan, maka aku memutuskan untuk mulai merambah ndonya anyar meneh sing arane YoutTube. Nah, jadi mulai saiki aku wes nduwe YouTube Channel: gojekGentho, monggo langsung di subscribe bagi kalian yang juga sudah punya YouTube Channel. Dan bagi sing rung nduwe, tenaaang, karena pasti juga bakal tak twit & posting neng blog ketika  sesuk2 aku upload video anyar.

Alkisah, dalam beberapa hari terakhir iki critane aku lagi getol meguru karo mbah google: carane nggawe Stop Motion Video. Setelah browsing rono-rene, keblasuk sana-sini, akhire aku nyoba nggawe Stop Motion Video tersebut dengan pengetahuan sing iseh pas-pasan. Dadi harap maklum nek durasine mung sedilit & videone iseh semrawut hahaha, jenenge wae iseh ajaran tho. Nah sekalian dinggo nganyari YouTube Channel gojekGentho, video percobaanku kui mau tak upload. Monggo silahkan langsung disaksikan saja, ojo lali komen yo tho (neng blog & YouTube), dan sebarkan. Nuwun :D


mmmMug [stop motion video] - gojekGentho





15 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...